Passos per a la matrícula accés per canvi d'universitat/estudis

1.jpg.png Documentació per a la matrícula:

2.jpg.png Horaris i calendaris d'exàmens:

Abans de realitzar la matrícula consulta els horaris i els calendaris d'exàmens programats pel quadrimestre de primavera del curs 2020/2021, per tal de quadrar els horaris dels grups i les dates d'examen.

3.jpg.png Matrícula: 10 de setembre de 2021

• Estudiantat de l'EEBE: A través de l'e-secretaria el 10 de setembre (consultar ordre de matrícula a l'e-secretaria)
  • Estudiantat de fora de l'EEBE: Presencialment el dia 10 de setembre a les 10.00 h. Edifici A, 3a planta, aula A3.4

Consulta les formes de pagament de la matrícula.

Preus estudis de grau.

4.jpg.png Carnet UPC carnet_upc.jpg

Una vegada realitzada la matrícula, l’emissió i lliurament dels carnets per als estudiants i estudiantes de nou accés es pot sol·licitar a través de la web Identitat Digital.

5.jpg.png Sol·licituds posteriors a la matrícula

Finalitzada la teva matrícula, a través de l'e-secretaria, apartat "Tràmits" pots sol·licitar diferents canvis a la teva matrícula.