Programes de mobilitat per a estudis

Programa Erasmus+ KA103 per a estudis  logo Erasmus+.jpg

Mobilitat entre països de la Unió Europea i amb Islàndia, Liechtenstein, Macedònia, Noruega i Turquia.

• Estar matriculat/da a l'EEBE i, preferiblement, haver superat 120 crèdits
      • Tenir nacionalitat europea (l'estudiantat no comunitari haurà de tenir un permís d'estada per estudis en vigor).
      • Realitzar una estada mínima de 3 mesos i màxima de 12, per cicle d'estudis.
      • Complir els requisits de la universitat de destinació

Consulta les diferents universitats per país de destinacióLa informació continguda de cada universitat és orientativa (exceptuant el nombre de places). Cal revisar la informació publicada a la web de la universitat de destí. Amplia la informació amb les últimes notícies que ens envien les universitats partners.

UPC Món   upc_color_rgb.jpg

Nous camins fora d'Europa

• Estar matriculat/da a l'EEBE
    • Complir els requisits del programa d'intercanvi i de la universitat de destinació

Consulta les diferents universitats per país de destinació: La informació continguda de cada universitat és orientativa (exceptuant el nombre de places). Cal revisar la informació publicada a la web de la universitat de destí.

Programes de Doble Titulació

Mobilitat per aconseguir dos títols acadèmics (institució d'origen i de destí)

Destinacions:

• Universitat de Gènova (UNIGE-Itàlia). Mobilitat adreçada a l'estudiantat del Master's degree in Interdisciplinary & Innovative Engineering interessat en l'especialitat de Fabricació Avançada per cursar el segon curs de la titulació vinculada (enginyeria informàtica).

• Escuela Colombiana de Ingeniería Julio Garavito (Colòmbia) per al Grau d'Enginyeria de Biomèdica.

Programa SICUE   5-2019-03-20-SICUE.jpg

Programa de mobilitat per realitzar part dels estudis en una universitat espanyola, amb garanties de reconeixement acadèmic i d'aprofitament. Calendari propi de sol·licitud.

• Publicació de resolució provisional: abans del 16 de març de 2022.
      • Publicació de resolució provisional: abans del 1 d'abril de 2022.
      • Reclamacions contra la resolució: 10 dies hàbils a partir de la publicació de la resolució provisional.
      • Elaboració de l'acord acadèmic: fins a l'1 de juliol per a les mobilitats del primer quadrimestre o anuals i fins el 29 d'octubre per a les del segon quadrimestre.
      • Enviament del llistat de estudiants assignats a la universitat partner: fins la 15 de juny de 2022.

UNITE! Program site-unite-thumb.jpg

Unite! is an alliance of universities in seven European countries, leaders in technology and engineering, which will set a new model for a European virtual and physical inter-university campus in the following years. Unite! will connect engineering, science and technology with the grand challenges of society in an ambitious exercise in which all partner Universities are participating.
Requirements
:
  • Master in Interdisciplinary & Innovative Engineering Degree Student startng the specialization track in September 2021.

Highligts:
  • More information: raul.benitez@upc.edu

Programa UNITECH UNITECH.jpg

Combinació estudis i pràctiques

• Estar matriculat/da a l'EEBE
  • Alt rendiment acadèmic i perfil de lideratge

Destacat:

• Xarxa de prestigioses universitats i empreses del sector d'enginyeria
  • Possibilitat de sol·licitar la beca Erasmus+
  • Més informació aquí
  • Termini presentacions sol·licituds online: 10 de gener 2020.

Programa Balsells Balsells_Logo3.jpg

Mobilitat als EUA:

PRESENTACIÓ DEL PROGRAMA a càrrec de Roger Rangel, director del programa de beques Balsells California-Catalunya i professor de la University of California-Irvine, i de Sergio Gago-Massagué, professor de la Donald Bren School of Information and Computer Science (19/10/2021).

• Fer el TFG/TFM
  • Els coordinadors del programa tindran en compte la nota de l'expedient

• Associat a una beca
  • Possibilitat de sol·licitar la beca MOBINT de l'AGAUR
  • Les admisions es sol·liciten directament als responsables del programa Balsells

Per a més informació:
consulta el seu web.

Programa VULCANUS logo-vulcanus.jpg

Mobilitat a Japó

Durada:
      • Un any (de setembre a agost) que es reparteix de la següent manera: un seminari (durant 1 setmana) + curs intensiu de japonès (4 mesos) + pràctiques en una empresa japonesa (8 mesos).
Requisits:
      • Estar matriculat/da a l'EEBE del 4t curs en el moment de fer la sol·licitud.
      • Els propis establerts pel mateix programa.
Destacat:
      • Respectar el termini per fer la sol·licitud al Centre EU-Japan.
      • Atorgament d'una beca que cobreix el viatge i les despeses d'estada (el seminari, el curs i l'allotjament són gratuits)
      • Les admisions es sol·liciten directament al programa Vulcanus (consulta la web del programa)