Programes de mobilitat per a estudis

Programa Erasmus+ KA103 per a estudis  logo Erasmus+.jpg

Mobilitat entre països de la Unió Europea i amb Islàndia, Liechtenstein, Macedònia, Noruega i Turquia.

• Estar matriculat/da a l'EEBE i, preferiblement, haver superat 120 crèdits
      • Tenir nacionalitat europea (l'estudiantat no comunitari haurà de tenir un permís d'estada per estudis en vigor).
      • Realitzar una estada mínima de 3 mesos i màxima de 12, per cicle d'estudis.
      • Complir els requisits de la universitat de destinació

Programes de Doble Titulació

Mobilitat per aconseguir dos títols acadèmics (institució d'origen i de destí)

Destinacions
      • Universitat de Gènova (UNIGE-Itàlia). Mobilitat adreçada a l'estudiantat del Master's degree in Interdisciplinary & Innovative Engineering interessat en l'especialitat de Fabricació Avançada per cursar el segon curs de la titulació vinculada (enginyeria informàtica).
      • Ecole Européenne d’Ingénieurs en Génie des Matériaux (EEIGM-França). Més informació aquí
      • Advanced Materials Science and Engineering (AMASE). Més informació aquí
      • Universidad Autònoma de Bucaramanca (Colòmbia) per al Grau d'Enginyeria de Biomèdica
      • Escuela Colombiana de Ingeniería Julio Garavito (Colòmbia) per al Grau d'Enginyeria de Biomèdica

Canadà i Amèrica Llatina

Nous camins fora d'Europa

• Estar matriculat/da a l'EEBE
      • Complir els requisits del programa d'intercanvi i de la universitat de destinació

Xina

Nous camins fora d'Europa

• Fer el TFG

Programa SICUE

Mobilitat per Espanya

Programa UNITECH

Combinació estudis i pràctiques

• Estar matriculat/da a l'EEBE
      • Alt rendiment acadèmic i perfil de lideratge
Destacat:
      • Xarxa de prestigioses universitats i empreses del sector d'enginyeria
      • Possibilitat de sol·licitar la beca Erasmus+
      • Més informació aquí
      • Termini presentacions sol·licituds online: 10 de gener 2019.

Programa Balsells

Mobilitat als EUA:

PRESENTACIÓ DEL PROGRAMA a càrrec d'en Roger Rangel representant del programa a la University of California (Campus Irvine) i en Raúl Benítez, sotsdirector de Relacions Internacionals a l'EEBE.

• Fer el TFG
      • Els coordinadors del programa tindran en compte la nota mitjana

• Associat a una beca
      • Possibilitat de sol·licitar la beca MOBINT de l'AGAUR
      • Les admisions es sol·liciten directament als responsables del programa Balsells

Per a més informació:
consulta el seu web.

Programa VULCANUS

Mobilitat a Japó

Durada:
      • Un any (de setembre a agost) que es reparteix de la següent manera: un seminari (durant 1 setmana) + curs intensiu de japonès (4 mesos) + pràctiques en una empresa japonesa (8 mesos).
Requisits:
      • Estar matriculat/da a l'EEBE del 4t curs en el moment de fer la sol·licitud.
      • Els propis establerts pel mateix programa.
Destacat:
      • Respectar el termini per fer la sol·licitud al Centre EU-Japan.
      • Atorgament d'una beca que cobreix el viatge i les despeses d'estada (el seminari, el curs i l'allotjament són gratuits)
      • Les admisions es sol·liciten directament al programa Vulcanus (consulta la web del programa)