Sol·licitud d'una plaça d'estudis

Per a participar en un programa de mobilitat internacional durant el curs 2024-2025 cal tenir en compte el següent:

INFORMAR-SE

Mou-te amb l'EEBE! Mobilitat internacional per al curs 24-25

Assisteix a la sessió informativa dels programes de mobilitat que tindrà lloc el 30 de novembre de 14 a 16 hores a la Sala d'Actes de l'EEBE.

REQUISITS

• Segons el programa d'intercanvi escollit.
  • Els propis de les universitats, bàsicament idiomàtics i relacionats amb l'expedient. Consulteu les respectives webs de les universitats.

SOL·LICITUD

•  Mitjançant e-Secretaria -> Mobilitat entre l'11 al 31 de gener 2024Ampliat fins al 4 de febrer

•  A tenir en compte:

• El programes de Doble Titulació segueixen el mateix calendari i procès que la resta de programes. Contacta amb l'oficina de mobilitat internacional si necessites més informació.
  • Els requisits idiomàtics de les universitats s'han de complir en el moment de sol.licitar admissió a la universitat assignada (hi ha un termini de tardor i un de primavera).
  • Si voleu participar en el programa CINDA i a e-Secretaria no es mostra la universitat desitjada, ens heu d'avisar per poder afegir-la.
  • Si voleu participar en el programa BALSELLS (USA), l'assignació de la plaça depèn directament del mateix programa.
  • Si voleu participar en el programa SICUE, el calendari i procés a seguir és un altre. Consulteu la informació aquí.

•  Lliurar, si s'escau, per correu electrònic a mobilitat.eebe@upc.edu o a la bústia de Relacions Internacionals (situada davant de Gestió Acadèmica) de l'11 al 31 de gener de 2024. Ampliat fins al 4 de febrer:

còpia del certificat/s d'idioma/es estranger (d'acord amb la taula de certificats de la UPC). Mínim nivell B2. **Si amb anterioritat l'has lliurat a Gestió Acadèmica per alguna altra gestió, si us plau, informa'ns per recuperar la documentació del teu expedient.

Les sol·licituds es resoldran en base als criteris per a determinar l'ordre d'assignació de places. *A l'estudiantat que en convocatòries anteriors hagi rebutjat una plaça de mobilitat fora de termini, només se li considerarà el criteri número 1.

RESOLUCIÓ DE MÈRITS

ASSIGNACIÓ DE PLACES

• Llistat provisional d'assignació de places de GRAU / provisional d'assignació de places de MÀSTER: 26 de febrer.

L'estudiantat sense plaça assignada podrà sol·licitar una de nova a partir de l'11 al 14 de març.

• Període d'al·legacions per e-Secretaria->Instàncies->Altres instàncies mobilitat: del 26 al 28 de febrer.

PERÍODE D'ACCEPTACIÓ

• Període d'acceptació de plaça per part de l'estudiantat mitjançant e-Secretaria: del 5 (a partir de les 14h) al 7 de març.

• En cas de no realitzar aquest tràmit d'acceptació de plaça per e-Secretaria en el període establert, s'entendrà que l'estudiant/a rebutja la plaça assignada.

• En cas de plaça rebutjada, es pot sol·licitar una de nova en el període de reassignació establert.

REASSIGNACIÓ, ESTUDIANTAT QUE NO HA SOL·LICITAT PLAÇA I ESTADA ANUAL

• Les sol·licituds es resoldran en aquest ordre de prioritat:

• Estudiantat que no hagi obtingut plaça en cap de les universitats sol·licitades en el període ordinari.
    • Estudiantat que ha rebutjat la plaça assignada dins del període establert per fer una nova proposta de sol·licitud.
    • Estudiantat que no ha sol·licitat plaça en període ordinari i ho fa ara per primera vegada.
    • Estudiantat que vulgui sol·licitar una estada anual en la universitat que li ha estat assignada per un quadrimestre o bé, vol realitzar una segona mobilitat en el mateix curs acadèmic.
  • Publicació de llistat de places vacants ERASMUS / Places vacants NO ERASMUS: 11 de març.

• Període de sol·licitud de places per e-Secretaria->Instàncies->altres instàncies de mobilitat: de l' 11 al 14 de març (fins a les 12 hores).

• Sol·licitar la beca Santander Erasmus estudis: Termini 19 març 2024.
  • Llistat provisional d'assignació de places grau i llistat provisional assignació màster: 15 de març.

• Període d'al·legacions per e-Secretaria->Instàncies->altres instàncies de mobilitat: del 15 al 19 de març (fins a les 12 hores).
  • Llistat definitiu d'assignació de places de grau i llistat definitiu d'assignació de places de màster : 19 de març.

SOL·LICITUD A LA UNIVERSITAT ESTRANGERA

• Seràs nominat a la universitat estrangera i podràs iniciar els tràmits d'admissió a la universitat estrangera dins del termini establert per aquesta, segons si la sortida és a la tardor o a la primavera.
  • Consulta en tot moment la guia de mobilitat, el teu manual de referència durant tota la teva estada.