Accés Ofertes TFE estudiantat

Elecció del tema

L'estudiantat ha de trobar el tema que l'interessi per desenvolupar com a treball de fi d'estudis, i per això té 2 vies:

• Consultant la proposta de TFE que fa l'EEBE mitjançant la Borsa d'ofertes de Treballs de Fi d'Estudis. L'estudiant haurà de realitzar el registre de l'oferta a través de l'e-Secretaria i requerirà l'acceptació del director o directora per constar com a inscrit i acceptat a l'expedient.
    • Proposant un tema de TFE al professor/a que hagi de ser el director. En aquest cas, i un cop acordat, l'estudiant haurà de realitzar el registre a través d'e-Secretaria.

Procediment matrícula

El procediment per a la matrícula de TFE incorpora les següents etapes:

1. Registre de l'oferta de TFE a e-Secretaria, per part de l’estudiantat de l’EEBE.
  2. Validació del registre de TFE a Prisma-nou, per part del PDI director de la proposta.
  3. Canvi de l'estat del TFE registrat a e-Secretaria: "inscrit i acceptat"
A partir de llavors, l’estudiantat el podrà matricular en els terminis establerts al calendari acadèmic i sempre que el seu expedient compleixi els requisits de la matrícula dels treballs fi d'estudi.