Accés Ofertes TFE estudiantat

Elecció del tema

L'estudiantat ha de trobar el tema que l'interessi per desenvolupar com a treball de fi d'estudis, i per això té 3 vies:

• Consultant les propostes de TFE que fa l'EEBE mitjançant la Borsa d'ofertes de Treballs de Fi d'Estudis i acordant amb el professor o professora prèviament la realització del TFE.
    • Proposant un tema de TFE al professor/a que hagi de ser el director o directora. En el cas de desenvolupar el TFE en una empresa caldrà l'existència d'un conveni de TFE o un acord d'estades puntuals.
    •  El TFE també pot ser desenvolupat dins el marc d'un programa de mobilitat.

En tots els casos i un cop acorda la direcció del TFE amb el professor o professora amb docència a l'EEBE, l'estudiant haurà de realitzar el registre de TFE a través de l'e-Secretaria.