OTFE2023-2024-01-I+D-(SWEANTY S.L.)

Nom de l'empresa

Sweanty S.L.

Sector

Fabricació per al consum (joguines, esports…)

Activitat

Fabricació de pegats intel·ligents per l'anàlisi del suor

Núm. Id. Fiscal

Persona de contacte

Laura Ortega Tañá

Telèfon

Telèfon 2

Correu electrònic

laura.ortega@sweanty.tech

Adreça postal

Avinguda d'Ernest Lluch 32, TCM2 Planta1

Població

Mataró

C.P.

Títol del treball de fi d'estudis

Desenvolupament d'un pegat per monitoritzar l'estat d'hidratació dels esportistes

Departament de l'empresa

I+D

Nom del director acadèmic del treball (PDI-UPC vinculat a l'EEBE)

a determinar

Descripció del projecte a desenvolupar

SWEANTY és una empresa de base tecnològica que desenvolupa nous dispositius per a l'anàlisi de la suor gràcies a una tecnologia protegida sota una patent. Actualment l'empresa està focalitzada en el desenvolupament d'un pegat d'un sol ús per a analitzar la suor amb l'objectiu d'evitar la deshidratació. Com a primer mercat objectiu ens dirigim als esportistes, especialment a aquells que realitzen activitats d'alta intensitat i llarga durada (marató, ciclisme, trail de muntanya, triatló...) ja que són les disciplines amb major incidència de deshidratació. D'altra banda també es vol abastar la deshidratació en altres sectors com són el sector laboral i el sanitari, especialment en l'àmbit hospitalari per a pacients d'edat avançada o nounats entre altres.

Activitats que desenvoluparà l'estudiant
L'estudiant durà a terme les següents tasques:

Disseny de prototips amb software especialitzats.
Fabricació de dispositius amb màquines de prototipat ràpid com a làser o encunyadora.
Testeig de prototips en el laboratori amb tècniques electròniques i electroquímiques.
Testeig de prototips en camp amb esportistes.

Titulació cursant

Grau en Enginyeria Biomèdica, Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, Grau en Enginyeria Química, Doble titulació grau en Enginyeria Biomèdica / grau en Enginyeria Electrònica, Industrial i Automàtica, Doble titulació grau en Enginyeria Química / grau en Enginyeria Electrònica, Industrial i Automàtica

Coneixements i Idiomes requerits

Coneixements d'electrònica bàsica per entendre el funcionament dels circuits durant el testeig dels dispositius, idiomes requerits: català i castellà.

5 mesos

Nombre d'estudiants

Data final de publicació de l'oferta

31/12/2023 17:00