Sol·licitud de difusió de notícies i/o esdeveniments

En aquest formulari us sol·licitem tota la informació que ens cal per publicar una notícia o un esdeveniment als diferents canals de comunicació de l'escola segons escaigui, adreçat als o alguns dels col·lectius de la comunitat universitària de l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est.

En cas que la notícia o esdeveniment no compleixi els requisits per a la seva publicació, us ho comunicaríem mitjançant la vostra adreça electrònica.

Les demandes rebudes després de les 12h del divendresNO SORTIRAN al butlletí del dilluns. Durant la setmana es farà la difusió i sortiran al següent butlletí,  en cas que l'activitat no hagi caducat.
Especificar a quin departament (PDI) o unitat (PAS) es pertany, o quins estudis s'estan cursant (estudiantat), o de part de quina associació d'estudiantat o entitat externa s'està demanant la difusió
Podeu proposar el títol que us sembli més adient per ressaltar l'aspecte més important (màxim 40 caràcters pel títoll).
Podeu proposar el subtítol que us sembli més adient per ressaltar l'aspecte més important (200 caràcters màxim). Aquesta és la informació que es veu a portada, sense haver d'entrar a la notícia.
Si es tracta d'un esdeveniment que es fa al Campus Diagonal-Besòs, no oblideu indicar data, hora i lloc.
Quin és el text que es vol difondre. És el que es veu en entrar a la notícia. És on van també les imatges grans que volgueu adjuntar (veure "imatge") i/o els links a altres llocs. Si us plau, comproveu l'ortografia abans d'enviar.
Data des de la qual es demana que sigui publicada la notícia.
Quina és la data fins la qual es sol·licita que estigui publicada la notícia al web.
És la imatge que es veurà a la pàgina principal del web (sense que calgui obrir la notícia). Mida preferible 800x800px, pes màxim 150kb, format imatge (p.ex. .jpg.)
Si cal adjuntar algun document: imatges, enllaços... No recomanem que siguin .pdf, ja que no tenen un disseny web adaptatiu (responsive). Si és una imatge: mida màxima 500x500px, pes màxim 100kb.