Sol·licitud de difusió de notícies i/o esdeveniments

En aquest formulari us sol·licitem tota la informació que ens cal per publicar una notícia o un esdeveniment als diferents canals de comunicació de l'escola segons escaigui, adreçat als o alguns dels col·lectius de la comunitat universitària de l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est.

En cas que la notícia o esdeveniment no compleixi els requisits per a la seva publicació, us ho comunicaríem mitjançant la vostra adreça electrònica.

Les demandes rebudes després de les 12h del divendresNO SORTIRAN al butlletí del dilluns. Durant la setmana es farà la difusió i sortiran al següent butlletí,  en cas que l'activitat no hagi caducat.
Si és una activitat, tens autorització per usar els espais?

A quin col·lectiu va adreçat l'esdeveniment?
Data d'inici de publicació de la notícia Data des de la qual es demana que sigui publicada la notícia.
/ /   :
Data de caducitat de la notícia   Quina és la data fins la qual es sol·licita que estigui publicada la notícia al web.
/ /   :

Protecció de dades personals

Responsable del tractament

Universitat Politècnica de Catalunya

Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE)

comunicacio.eebe@upc.edu

Dades de contacte del delegat de protecció de dades

Universitat Politècnica de Catalunya

Finalitats del tractament

F009. Publicacions insititucionals de la UPC (memòries, notícies, imatges, etc.)

Difusió de notícies i esdeveniments de l'EEBE.

Legitimació

Consentiment de la persona interessada.

Destinataris

No es contempla la cessió de dades a tercers, tret que sigui obligació legal.

Drets de les persones

Sol·licitar l'accés, la rectificació o supressió, la limitació del tractament. Oposar-se al tractament. Portabilitat de les dades.

Termini de conservació

Mentre sigui necessari per a qualsevol dels propòsits que es descriuen a la nostra política de conservació.

Reclamació

Si no ha estat satisfet l'exercici dels vostres drets, podeu presentar una reclamació davant l'APDCAT: apdcat.gencat.cat