Restringir l'accés a internet per fer un examen en aules informàtiques

Demana tallar l'accés a internet durant la classe que has planificat fer un examen

Serveis. Restringir l'accés a internet per fer un examen en aules informàtiques.png

El PDI que desitgi la restricció d’accés a internet des d’una aula informàtica durant l’estona que duri un examen ha de fer un tiquet a . (també ho podeu fer via correu-e a ).

Procediment

En els correus anteriors ens heu d’indicar el seu nom i assignatura que impartiu, el dia i hora de les restriccions, l’aula i si voleu restringir l’ordinador del professor. També ha d’indicar el tipus de restricció que vol.

Restriccions

Un exemple de petició podria ser semblant al següent:
Destinatari: serveistic.cdb@upc.edu
Assumpte: Petició FIREWALL A3.i1 i A3.i6
Missatge:
                       Voldria demanar la restricció d’accés a internet per la realització d’un examen. Tipus de restricció: Accés únicament a Atenea i la unitat de xarxa H:\ dels homes d’usuari.
                       Assignatura: Programació
                       Professor: Pep Bartroli
                       Aula: A3.i1 i A3.i6 Dia: 05/07/2023
                       Franja horària: 12:00 a 13:30
                       Ordinador professor: NO bloquejar l’accés a internet.
Atentament,
Pep

Recomanacions

• Es demana fer la petició amb un mínim de tres dies laborables d'antelació a l’hora de començament de l’examen. Nosaltres gestionem la petició i controlem que es programi de forma correcta, però no som nosaltres qui la programem.
  • Recomanem que la petició de bloqueig comenci amb l’hora de la classe. El funcionament del FW és el següent: una vegada el bloqueig està operatiu el FW no permet noves connexions dels navegadors dels ordinadors de l’aula (important la paraula NOVES).

Un exemple d’això podria ser que hi hagi una classe de 8:00 a 10:00. L’examen es fa de 8:15 a 10:00 per assegurar que els alumnes que arriben tard tenen temps de fer l’examen. Si s’activa la restricció a les 8:15, un alumne que hagi arribat a les 8:00 i hagi obert un navegador, aquest li seguirà funcionant mentre no tanqui la finestra.

arxivat sota: ,