Suport TIC al lloc de treball

L’unitat de suport TIC dóna suport tècnic en totes les qüestions vinculades amb l'ús dels equips de treball. (Instal·lació, manteniment, sistemes operatius, windows, linux, programari, repositoris de fitxers i impressores)

Serveis. Suport TIC al lloc de treball.png

Des dels Serveis TIC del CDB es dona manteniment al teu equip TIC de la UPC.

Contacta amb el servei

Recorda que pots contactar al Servei de Suport TIC per qualsevol problema que puguis tenir amb un equip de la universitat, com poden ser problemes de connectivitat, problemes amb els perifèrics, el programari,...

També pots contactar-ne per a l’Instal.lació i configuració d’un equip, la  posada en marxa del mateix o l'actualització del sistema operatiu. Disposen d’imatges que s'instal.len a tots els equips perquè es connecti i pugui treballar amb els serveis de la universitat. Els sistemes operatius que s'instal·len són Windows i Linux.

Quan canviïs de despatx o de taula potser necessites que s'activi la connectivitat a les noves rosetes. Els Serveis TIC tramitaran la configuració d'aquestes rosetes. Quan demanis el servei, recorda posar-hi el despatx i la identificació de les rosetes. També, s'encarreguen, si fos necessari, del canvi de configuració de l'equip.

Informació i documentació

arxivat sota: , , , ,