Ús de la marca i el símbol de l'EEBE

Descarrega't els arxius de la marca i el símbol de l'Escola i coneix les especificacions a nivell de normativa de l'ús

Marca de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est

La marca és el conjunt del símbol + el logotip i és la forma bàsica de comunicació. En el cas de l'EEBE és una combinació dels elements de la marca UPC amb el nom de l'Escola.

Descàrrega d'arxius gràfics de la marca EEBE

Símbol de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est

El símbol és l’imagotip, és el símbol visual gràfic. El símbol de l'EEBE ha estat escollit a través d'un concurs entre els membres de la comunitat de l'Escola. El seu ús ha de seguir les indicacions marcades pel Manual d'Identitat Gràfica Corporativa de la UPC.

Descàrrega d'arxius gràfics del símbol de l'EEBE.

Normativa general de l'ús de la marca a la UPC

L'ús dels diferents elements de marca està regulat a la Universitat Politècnica de Catalunya per la normativa del Manual d'Identitat Gràfica Corporativa, aprovat per Consell de Govern el 2 de maig de 2012

Les especificacions a nivell de normativa de l'ús de la marca d'escola i símbol es poden consultar a partir de la pàgina 24 del Manual.

arxivat sota: , , ,