Notícies del lloc
  • Si ja tens equip (inscrit o no) ja pots apuntar-te a les sessions formatives i trobada amb empreses, del 10 al 14 de febrer. Si no tens equip, encara estàs a temps de trobar-ne!

• L'Acte de Graduació de la promoció 2018-2019 dels graus i màsters de l'EEBE tindrà lloc divendres 13 de març de 2020 a les 17.30h al Centre de Convencions Internacional de Barcelona (CCIB). Properament, trobareu més informació al web de l'Escola, a https://eebe.upc.edu/ca/lescola/acte-de-graduacio

• El departament d’Enginyeria Mecànica i el FabLab EEBEst organitzen la primera jornada universitària d’impressió 3D. Concursos, xerrades, contactes amb empreses del sector... Premiarem el teu TFG o TFM relacionat amb la impressió 3D participa!

• T'esperem a la sessió informativa amb representants de l'EEIGM-UNIVERSITAT DE LORRAINE. Dimecres 29 de gener a les 10 hores a l'aula A0.03 - Edifici A, planta 0 EEBE.

• S'obre el període de sol·licitud de places de mobilitat pel curs 2020/2021. Informa't al web de l'EEBE!

• El dissabte 8 de febrer, a l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), estudiants de primària i secundària hauran de resoldre, amb els seus robots LEGO MINDSTORMS Education, diferents missions relacionades amb el repte d’aquesta edició...

• Betevé va gravar una de les activitats que es van oferir a la Setmana de la Ciència a l'EEBE, Materialitza't! organitzada per l'associació ACEMAT i dirigida a l'estudiantat de primària. Emès diumenge 15 de desembre en el programa Catakrac! Ja el podeu veure a la web del programa!

• INSPIRED és un projecte insígnia dins el programa UNITE! És un projecte per a l'aprenentatge digital i orientat a la investigació interdisciplinària. Es realitza a Darmstad, Alemanya. Informa't, el termini finalitza el 7 de febrer de 2020.

• El Departament d'Enginyeria Química en col·laboració amb l’Institut d’Estudis Fotogràfics de Catalunya (IEFC) convoca el II Concurs de fotografia, on podran participar l'equip docent, d'administració i serveis i estudiantat vinculat al Departament d'Enginyeria Química de la UPC."Jo, la Universitat i el seu entorn" Esperem que hi participis! Fins el 30/04/2020