4a Jornada UPC Recircula a l'EEBE

El dimecres 27 de novembre tens una cita amb la 4a Jornada UPC Recircula, el punt de trobada de la comunitat UPC per fer avançar els campus cap al consum responsable, la prevenció de residus i el tancament dels cicles materials. Participa!
4a Jornada UPC Recircula a l'EEBE

Participa a la 4a Jornada UPC Recircula!

El dimecres 27 de novembre tens una cita amb la 4a Jornada UPC Recircula, el punt de trobada de la comunitat UPC per fer avançar els campus cap al consum responsable, la prevenció de residus i el tancament dels cicles materials. Es compartiran experiències reals d’economia circular als campus i hi haurà tallers orientats a passar a l’acció

La jornada s'adreça a PAS, PDI i estudiants de la UPC i a persones i entitats interessades. Per al PDI i PAS serà una activitat reconeguda de formació.

Programa i inscripció

Dins de la Jornada, es presentarà el RECIRCULA CHALLENGE 2020!, la nova edició de la competició promoguda pel Hub Recircula UPC-AMB(obriu en una finestra nova) de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) que repta a equips d'estudiantat universitari a proposar solucions a reptes reals i urgents de l'economia circular.

Anualment es planteja un repte al voltant del cicle de vida d'un flux material i la seva gestió com a residu en l'entorn de l'àrea metropolitana de Barcelona. Cada equip haurà de proposar una solució amb base tecnològica que redueixi la petjada ambiental i tingui un impacte social positiu.

Tindràs l'oportunitat de formar equip, participant en un taller amb altres participants!

Si estàs interessat/da, no hi faltis!

DIMECRES 27 DE NOVEMBRE DE 2019

SALA D'ACTES - EDIFICI A