Notícies del lloc

26/10/2021

L’AFEV, a entitat sense ànim de lucre, busca estudiantat d'Enginyeria Mecànica per fer acompanyament acadèmic, social i personal a estudiants de 1r curs dins el projecte UniMentors del Programa Prometeus.

26/10/2021

L'estudiant de doctorat del BBT Nerea García de Albéniz és finalista del premi SocieMat per al millor TFM en Ciència dels Materials, en l'edició de 2021, amb el seu TFM sobre "Laser-assisted surface modification of zirconia-based materials to enhance osteoblast response for dental applications".

21/10/2021

Els equips, que es poden inscriure fins al 24 de novembre (nou termini), tenen com a repte d'aquesta edició la cerca solucions d'economia circular per fer que el sistema alimentari local i global sigui més sostenible.

14/10/2021

Graduada en Enginyeria Electrònica Industria i Automàtica, Isabel García ha aconseguit el Premi DonaTIC revelació a la gala d'entrega d'aquests premis que valoren l'aportació de les dones en l'àmbit de les noves tecnologies.

07/10/2021

Durant la Festa de Benvinguda celebrada aquest dimecres es va presentar el disseny de l'estudiant Jordi Ponsetí, guanyador del concurs celebrat el passat mes de juny.