Notícies del lloc

07/02/2024

El programa atorga beques a estudiantat amb discapacitat per a la realització de pràctiques. Les sol·licituds es poden realitzar fins al 29 de febrer.

05/02/2024

L'Escola ha estat l'escenari, per sisè any consecutiu, del torneig classificatori per a la final estatal de la competició de robòtica VEX Robotics Competition, on han participat equips de la categoria IQ i V5.

05/02/2024

L'Agència Catalana de Ciberseguretat celebra el 6 de febrer el Dia de la Internet Segura per conscienciar la ciutadania sobre la necessitat de fer un ús segur de les xarxes. A més, des de la UPC s'ofereix com a recurs una formació de bones pràctiques en ciberseguretat.

29/01/2024

Del 5 al 9 de febrer la reina Carnestoltes s'apoderarà de l'Escola per fer fora les tristeses i alçar a la disbauxa!