Aula Lliure busca estudiants per a mentories i coordinació

19/06/2024

S'han obert fins al 28 de juny les convocatòries de beca per a donar suport de matèries bàsiques a l'estudiantat que inicia estudis a l'EEBE el proper curs.

S'ha obert la convocatòria de beques d'aprenentatge per a donar suport i formació al nou estudiantat de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) a través de l'Aula Lliure, per a realitzar les mentories i per a coordinarció.

Beques coordinació Aula Lliure

S'ha convocat 2 beques per a portar la coordinació de l'Aula Lliure de l'EEBE durant el quadrimestre de tardor del curs 2023-2024.

• Codi beca: 9481
  • Tasques: la principal tasca a realitzar durant la beca és preparar, coordinar i gestionar la Setmana 0 y l’Aula Lliure de l’EEBE durant el quadrimestre de tardor.
    Altres tasques encomanades es troben la difusió de l'activitat, la captació i ajuda a la selecció de mentors, la gestió dels grups i horaris, la reserva d'espais, el seguiment de l'assistència per part dels estudiants i la realització d'una enquesta de satisfacció final.
    Addicionalment, es participarà també com a mentor/mentora en les classes de suport a alguna de les matèries o assignatures impartides a Setmana 0 i/o l’Aula Lliure.
  • Període: del 2 de setembre al 31 de desembre de 2024, amb una dedicació de 15 hores setmanals.
  • Sol·licituds fins al 28 de juny.

Beques mentoria Aula Lliure

S'han convocat 8 beques per a fer de mentor a l’Aula Lliure de l’EEBE durant el quadrimestre de tardor del pròxim curs.

• Codi beca: 9482
  • Període: el desenvolupament de les beques va de l'1 d'octubre al 31 de desembre de 2024, amb una dedicació de 10 hores/setmana.
  • Tasca: la principal tasca dels mentors és donar classes complementàries de suport (resolució d'exercicis, preparació d'exàmens, etc) a una assignatura de Fase Inicial. El desenvolupament d'aquesta tasca requerirà de la cooperació i coordinació amb els coordinadors de l’Aula Lliure i amb el professor/professora responsable de l'assignatura.

Les assignatures contemplades són les següents:

• Càlcul (CAL).
    • Física 1: fonaments de mecànica (F1FM).
    • Informàtica (INF).
    • Química (Q).
    • Física 2: fonaments d’electromagnetisme (F2FE).
    • Àlgebra i Càlcul Multivariable (ACM).

Addicionalment, una tasca complementària serà la d'atendre dubtes sobre aspectes generals de funcionament de l'escola que estudiants de nou ingrés puguin tenir.

• Sol·licituds fins al 28 de juny.

Més informació: