Be Your Best! Desenvolupa les teves Soft Skills

L'expert en motivació, lideratge digital i equips d'alt rendiment Lluís Soldevila oferirà cinc sessions per desenvolupar competències clau per a la carrera professional i els equips de treball, una d'elles a l'EEBE.
Be Your Best! Desenvolupa les teves Soft Skills

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) acollira aquest mes de març una de les sessions del programa Be Your Best! Desenvolupa les teves Soft Skills, organitzades per UPCAlumni, per desenvolupar competències clau per a la carrera professional i els equips de treball.

El programa anirà a càrrec de Lluís Soldevila, FIBAlumni, autor i conferenciant internacional, expert en motivació, lideratge digital i equips d'alt rendiment i consta de 5 sessions:

• Lideratge d'Equips d'Alt Rendiment – guia pràctica per a perfils tècnics (dijous 2 de març a les 12 h a l'ETSEIB)

• Autoconeixement – DAFO Personal® (dimecres 8 de març a les 12.30 h a l'EPSEVG)

• Converteix-te en un professional d’Alt Rendiment – el secret de l’èxit (dimecres 15 de març a les 12 h a l'EEBE)

• Comunicació efectiva – com els grans comunicadors usen l'Storytelling (dimecres 22 de març a les 12 h a l'ESEIAAT)

• El Mètode S.A.L.T.A.: dissenya el teu futur i fes-lo realitat (dijous 12 d'abril a les 18.30 h a l'auditori del Vèrtex, al Campus Nord)

Es podrà assistir presencialment a les sessions, però també es podran seguir en streaming. En ambdós casos caldrà fer inscripció prèvia a través del formulari en línia. La inscripció es pot realitzar a la xerrada que més interessi o bé al programa complet.