Call for abstracts for student-led Best Idea 2021 Competition

La xarxa CESAER obre una convocatòria per al Concurs de Millor Idea 2021
Call for abstracts for student-led Best Idea 2021 Competition

En la xarxa CESAER s'ha obert una convocatòria (call for abstracts) per al Concurs de Millor Idea 2021 ("Best Idea 2021 Competition"), donant la possibilitat a equips d'estudiants (de nivell grau, màster o doctorat) de dissenyar i mostrar les seves idees sobre com la ciència i la tecnologia contribueixen a la sostenibilitat.

Els equips d'estudiants també hauran d'incloure almenys un staff de la universitat.

L' estudiantat interessat us podeu inscriure al taller online d’informació que tindrà lloc el 15 d’octubre de 13:30 a 15:00, presentant la competició i oferint als participants possibles la possibilitat de fer preguntes als organitzadors.

El termini per la presentació dels abstracts finalitzarà el 31 de gener de 2021.

Més informació a: https://www.cesaer.org/news/best-idea-2021/