Cerquem Mentors/res! Beques per l'Aula Lliure de l'EEBE

Convocades 12 beques per a fer de mentor/a a l’Aula Lliure de l’EEBE durant el quadrimestre de primavera d’aquest curs acadèmic 2020-2021. Sol·licituds del 18 al 29 de gener (ambdos inclosos).
Cerquem Mentors/res! Beques per l'Aula Lliure de l'EEBE

Convocatòria de beques de mentors Aula Lliure Tardor 2020-2021

Han estat convocades 12 beques per a fer de mentor a l’Aula Lliure de l’EEBE durant el quadrimestre de primavera d’aquest curs acadèmic 2020-2021.

El període de desenvolupament de les beques serà de l'1 de març al 4 de juny, amb una dedicació de 10 hores/setmana.

La principal tasca dels mentors és donar classes complementàries de suport (resolució d'exercicis, preparació d'exàmens, etc) a una assignatura de Fase Inicial. El desenvolupament d'aquesta tasca requerirà de la cooperació i coordinació amb els coordinadors de l’Aula Lliure i amb el professor/professora responsable de l'assignatura.

Les assignatures contemplades i el nombre de beques per assignatura son els següents:

• Càlcul (CAL) – 1 beca.
  • Física 1: fonaments de mecànica (F1FM) – 1 beca.
  • Àlgebra i Càlcul Multivariable (ACM) – 3 beques.
  • Càlcul Numèric i Equacions Diferencials (CNED) – 2 beques.
  • Física 2: fonaments d’electromagnetisme (F2FE) – 2 beques.
  • Ciència i tecnologia de materials (CTM) – 2 beques.
  • Termodinàmica (TERM) – 1 beca.

Addicionalment, una tasca complementària serà la d'atendre dubtes sobre aspectes generals de funcionament de l'escola que estudiants de nou ingrés puguin tenir.