Crida oberta a comunicacions per la VI Jornada d'igualtat de la UPC

El proper 6 de febrer de 2019 celebrarem la VI Jornada d’igualtat de la UPC a la FNB. Si vols impulsar una idea, fes-la arribar abans del 15 de gener i la incorporarem al programa de la jornada
Crida oberta a comunicacions per la VI Jornada d'igualtat de la UPC

En el marc del III Pla d’Igualtat de la UPC, el proper 6 de febrer de 2019 celebrarem la VI Jornada d’igualtat de la UPC a la Facultat de Nàutica de Barcelona, inclosa en els actes de celebració dels 250 anys de la facultat.

La jornada és oberta a tota la comunitat, Alumni i persones externes que estigui interessades en compartir un espai per reflexionar i treballar conjuntament, fer aflorar interessos i necessitats de la comunitat UPC, impulsar nous projectes i teixir xarxa entorn de la igualtat de gènere.

Si estàs implicat/da en un projecte, organitzant algun esdeveniment o vols impulsar una idea, fes-la arribar abans del 15 de gener i la incorporarem en el programa de la jornada.

Comparteix la teva iniciativa en igualtat a la UPC omplint el formulari.