COMUNICAT EEBE: Proposta de Docència - curs 2020-2021

Comunicat respecte de la docència prevista pel curs vinent.
COMUNICAT EEBE: Proposta de Docència - curs 2020-2021

DOCÈNCIA CURS 2020-2021

Seguint les orientacions del Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC), de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari Català (AQU) i les indicacions de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), la docència durant el quadrimestre de tardor a la EEBE s’ha estructurat amb la següent proposta de presencialitat per a l’estudiantat (*):

• Presencialitat del 50% a les aules: implica unes 10 hores/setmana agrupades en 3 matins o tardes
  • Presencialitat del 100% als laboratoris en grups reduïts
  • Presencialitat en alguns actes d’avaluació, bàsicament en exàmens parcials i finals

La resta d’activitat acadèmica es farà en format no presencial.

Per obtenir informació més concreta, a la web de l’EEBE podreu trobar:

(*) aquesta proposta será vàlida mentre es mantinguin les condicions sanitàries actuals. En el cas de rebrot que obligués a tancar el centre, es tornaria a una docència 100% no presencial.