Concurs de fotografia: "Dia i vida al Departament d'Enginyeria Química"

Adreçat a l'estudiantat de Grau i Màster d'Enginyeria Química, Doctorat en Eng. de Processos Químics i Doctorat en Polímers i Biopolímers i al PDI i PAS del Departament d'Eng. Química
Concurs de fotografia: "Dia i vida al Departament d'Enginyeria Química"

El Departament d'Enginyeria Química de la UPC, amb la col·laboració de l’Institut d’Estudis Fotogràfics de Catalunya (IEFC), convoquen un concurs de fotografia dins del marc temàtic: Dia i vida al Departament d'Enginyeria Química.

Es convida a totes les persones relacionades amb el Departament d'Enginyeria Química de la UPC (equip docent, d’administració i serveis i estudiantat) a presentar fotografies sobre el “dia a dia” del departament. Les temàtiques poden ser retrats, instantànies, bodegons, interiorisme, arquitectura i paisatge.

El termini de presentació de les obres és fins el dia 30/04/2019 a les 24 h.

Protecció de dades