Concurs literari de Sant Jordi 2018

La Fundació Privada Pere Closa, Salesians Sants Jordi Pes la Mina i la comissió educativa del PEB amb qui l'EEBE col·labora, organitzen un any més aquest concurs.
Concurs literari de Sant Jordi 2018

Dins de la categoria d'adults, La Fundació Privada Pere Closa, Salesians Sant Jordi Pes la Mina i la comissió educativa del PEB, amb qui l'EEBE col·labora per millorar la vida de persones del nostre entorn, conviden a la comunitat universitària a participar en un concurs literari per Sant Jordi.

Els treballs s'hauran de presentar en català o castellà i la temàtica és lliure encara que la idea central gira entorn La Princesa salva St. Jordi.

L'obra haurà d'estar signada amb un pseudònim i la podreu lliurar al taulell de la biblioteca fins al 16 d'abril. El companys de la biblioteca, en una llista, relacionaran el vostre nom amb el pseudònim per tal de poder-vos localitzar en cas de que guanyeu algun dels dos premis de la categoria. Les entitats organitzadores recolliran les obres per la seva valoració i escollir les guanyadores.

Els premis es lliuraran el 26 d'abril a la sala d'actes de l'Espai Cultural la Font de la Mina a les 17.30h.