Consignes en cas d'emergència/EIP

Llegiu quines són les consignes d'actuació en cas d'emergència i quines són les instruccions segons el col·lectiu al que pertanyeu.
Consignes en cas d'emergència/EIP

Us recordem que la UPC disposa d'un manual per conèixer les consignes d'actuació en cas d'emergència.

Als espais del Campus, trobareu uns cartells senyalitzant les sortides d'emergència i instruccions en cas d'incendi i evacuació dels espais. Si us plau, fixeu-vos i llegiu-los atentament.

No oblideu l'ús dels EPI (equips de protecció individual). Consulteu els que necessiteu

Us recomanem apuntar al vostre telèfon mòbil els números de contacte en cas d'emergència per tenir-los sempre a mà.

• El Centre d'Emergències del Campus us atendrà trucant al 659 725 544
  • El Centre de Control 24 hores us atendrà trucant al 689 566 245

A més, disposeu del telèfon d'emergències mèdiques de la Generalitat de Catalunya, 112

Estudiantat

La vostra seguretat durant la realització de pràctiques docents als laboratoris és prioritària a la UPC, per això cal seguir les instruccions que us indiqui el professorat.

1. Necessitat d'ús dels EPI
  2. Podeu trobar tot el que cal saber sobre la Prevenció de riscos, seguretat e higiene, ergonomia, etc. per l'estudiantat.

Per altra banda, per tal de prevenir furts al Campus, aquells que disposeu d'espais, tanqueu-los sempre encara que estigueu absents durant poc temps. Vigileu en tot moment les vostres pertinences i si les heu de guardar que sigui en un lloc segur i sota clau. Si us plau, informeu  al personal de consergeria de qualsevol incidència o actuació sospitosa que detecteu per poder actuar amb el servei de seguretat del Campus.