Es convoquen les beques de mentoria per a la Setmana Zero

10/06/2024

Les places convocades són per a donar formació de matèries bàsiques a l'estudiantat que inicia estudis a l'EEBE el proper curs.

S'ha obert la convocatòria de beques d'aprenentatge per a donar suport i formació al nou estudiantat de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) a la Setmana 0, el curs introductori de reforç de matèries bàsiques dels graus de l'EEBE, gestionant a través de l'associació Aula Lliure.

S'han convocat 12 beques per a donar suport a la Setmana 0

• Període: la setmana 0 es durà a terme del 2 a el 6 de setembre, període en el qual es desenvoluparà la major part de la feina. Tanmateix, el període oficial de les beques va del 1 al 30 de setembre de 2024, amb una dedicació nominal de 5 hores/setmana.
  • Tasques: la Setmana 0 s’organitza com un conjunt de cursos de formació inicial bàsica en el àmbits de Física, Matemàtiques i Química adreçats als estudiants de nou accés. La principal tasca associada a les beques consisteix en col·laborar en la docència d’aquests cursos.

Procés de sol·licitud

Les beques estan publicades al web de Convocatòries de Beques d’Aprenentatge de la UPC, des d'on cal sol·licitar-les. El codi associat a la convocatòria es el 9448.

Període de sol·licitud: fins al 18 de juny.

Per a més informació sobre aquesta convocatòria podeu contactar amb Aula Lliure, a través del correu electrònic aula.lliure.eebe@upc.edu, o bé amb el sotsdirector de Política Acadèmica, César Valderrama, al correu sd.politica.academica.eebe@upc.edu