Inscripcions obertes al taller 'Mindfulness per millorar la concentració, l'atenció i l'ansietat'

El taller gratuït, exclusiu per a estudiantat, té oberta la inscripció fins al 9 d'abril (ampliada data). Es realitzarà els dimecres d'abril (atenció! noves dates).

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) acull la 2a edició

El Servei d'Esports de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) organitza al Campus Diagonal-Besòs la 2a edició del taller gratuït 'Mindfulness per millorar la concentració, l'atenció i l'ansietat', a càrrec de Patricia Duarte, psicòloga, formada en Teràpia Gestalt, PNL Coaching Generatiu i el programa MBSR per a la reducció de l'estrès amb Mindfulness.

L'activitat es farà a la Casa To, els dimecres 3,10,17 i 24 d'abril de 12 h a 14 h. (NOTA: el taller s'iniciarà el 10 d'abril per problemes de salud. Es realitzarà els dies 10, 17, 24 i un altre dia a pactar per a recuperar la sessió del dia 3).

El curs té un a fiança de 10€ per als estudiants UPC, que serà retornada si es realitzen el 90% de les sessions. I el preu per als estudiants NO UPC és de 120€.

Per participar-hi cal fer inscripció prèvia,oberta fins al 29 de març 9 'abril (nova data), des del web del Servei d'Esports.