Jornada de portes obertes presencial a l'EEBE

El dissabte 22 d'abril l'Escola organitza una sessió de jornada de portes obertes per a poder conèixer els graus que s'imparteixen i poder realitzar una visita a les instal·lacions.
Jornada de portes obertes presencial a l'EEBE

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) obre les seves portes al futur estudiants i les seves famílies dissabte 22 d'abril a les 10 h a una jornada de portes obertes en format presencial.

Una oportunitat per poder conèixer els nostres 7 graus, visitar les instal·lacions de l'EEEBE i el Campus Diagonal-Besòs i conèixer les diferents associacions en les quals el nostre estudiantat pot participar-hi i posar en pràctica els coneixement adquirits durant la carrera.

Estudiantat i professorat informaran de primera mà de tots els dubtes que es tingui dels estudis i de l'EEBE

Per participar-hi cal fer inscripció prèvia (aforament complet. Per a més informació: promocio.eebe@upc.edu).