L’EEBE signa nou conveni de patrocini amb ENGINYERS BCN

L’acord, amb una durada d'un any, que es podrà prorrogar per 4 més, implica una aportació econòmica de 15.000€ per a donar suport a accions d’orientació professional, així com a l’acte de graduació de l’Escola.
L’EEBE signa nou conveni de patrocini amb ENGINYERS BCN

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), representada pel seu rector, Daniel Crespo, juntament amb la directora de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), Adriana Farran, i el degà del Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona (ENGINYERS BCN), Miquel Darnés, han signat un nou conveni de col·laboració aquest  dimecres 8 de maig a les instal·lacions de l'EEBE.

Aquest acord, amb una durada inicial d'un any i possibilitat de pròrroga per 4 anys més, implica una contribució econòmica de 15.000€ anuals per part d' ENGINYERS BCN. Aquests fons estan destinats a donar suport a diverses accions d'orientació professional i a l'acte de graduació de l'Escola.

ENGINYERS BCN organitzarà xerrades, tallers i altres activitats relacionades amb els estudis de l'Escola, i donaran a conèixer als estudiants els beneficis de la col·legiació.

A més, ENGINYERS BCN actuarà com a patrocinador en l'acte de graduació de l'EEBE, en el que es lliuraran els Premis Extraordinaris als estudiants de grau i es donarà a conèixer la tasca del Col·legi als nous graduats.

Per la seva banda, l'EEBE es compromet a organitzar activitats vinculades a la promoció d' ENGINYERS BCN, facilitant l'accés directe dels estudiants al networking i a altres activitats d'interès per a la comunitat estudiantil.

Aquest conveni busca promoure un compromís de millora contínua per part de l'EEBE i donar projecció i visibilitat als projectes de talent innovador de l'Escola. D'altra banda, ENGINYERS BCN, amb més de 25 anys d'història i que agrupa més de 5.000 professionals, busca recolzar els interessos dels futurs enginyers i col·legiats. Aquest acord també dona continuïtat a les relacions i vincles entre ambdues entitats, establerts des de l'antiga Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona, i que han perdurat amb el nou centre de la UPC al Campus Diagonal-Besòs.