L’EEBE signa nou conveni de patrocini amb ENGINYERS BCN

08/05/2024

L’acord, amb una durada d'un any, que es podrà prorrogar per 4 més, implica una aportació econòmica de 15.000€ per a donar suport a accions d’orientació professional, així com a l’acte de graduació de l’Escola.

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), representada pel seu rector, Daniel Crespo, juntament amb la directora de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), Adriana Farran, i el degà del Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona (ENGINYERS BCN), Miquel Darnés, han signat un nou conveni de col·laboració aquest  dimecres 8 de maig a les instal·lacions de l'EEBE.

Aquest acord, amb una durada inicial d'un any i possibilitat de pròrroga per 4 anys més, implica una contribució econòmica de 15.000€ anuals per part d' ENGINYERS BCN. Aquests fons estan destinats a donar suport a diverses accions d'orientació professional i a l'acte de graduació de l'Escola.

ENGINYERS BCN organitzarà xerrades, tallers i altres activitats relacionades amb els estudis de l'Escola, i donaran a conèixer als estudiants els beneficis de la col·legiació.

A més, ENGINYERS BCN actuarà com a patrocinador en l'acte de graduació de l'EEBE, en el que es lliuraran els Premis Extraordinaris als estudiants de grau i es donarà a conèixer la tasca del Col·legi als nous graduats.

Per la seva banda, l'EEBE es compromet a organitzar activitats vinculades a la promoció d' ENGINYERS BCN, facilitant l'accés directe dels estudiants al networking i a altres activitats d'interès per a la comunitat estudiantil.

Aquest conveni busca promoure un compromís de millora contínua per part de l'EEBE i donar projecció i visibilitat als projectes de talent innovador de l'Escola. D'altra banda, ENGINYERS BCN, amb més de 25 anys d'història i que agrupa més de 5.000 professionals, busca recolzar els interessos dels futurs enginyers i col·legiats. Aquest acord també dona continuïtat a les relacions i vincles entre ambdues entitats, establerts des de l'antiga Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona, i que han perdurat amb el nou centre de la UPC al Campus Diagonal-Besòs.