La Vanguardia - Article sobre el Green Energy Water - TFG Grau d'Enginyeria de l'Energia EEBE

El diari La Vanguardia publica un article sobre la realització del TFG "Green Energy Water," dels estudiants Darcel Aurel Yoya Tchaptchet i Sergi Ortega Ruiz, dirigit pel Professor Herminio Martínez García, del Dept. d'Enginyeria Electrònica.

El diari La Vanguardia publica un article sobre la realització del TFG "Green Energy Water," dels estudiants Darcel Aurel Yoya Tchaptchet i Sergi Ortega Ruiz, dirigit pel Professor Herminio Martínez García, del Dept. d'Enginyeria Electrònica, consistent en la implementació d'un pou i sistema de bombeig amb energia solar fotovoltaica d'aigua potable a la població de Banekane (Camerun).

El projecte ha estat finançat totalment per diferents intitucions públiques com l'CCD de la UPC, l'Ajuntament de Terrassa, així com empreses privades con Main Memory, i la farmàcia de El Mercat en Rubí.

Més Informació

Enllaç amb l'article