L'EEBE acollirà el V Fòrum Talent d'Enginyeria Biomèdica

Dimecres 27 d'abril té lloc a la nostra Escola el fòrum d'empreses i entitats vinculades a l'Enginyeria Biomèdica organitzat per la UPC, UPF, UB i FENIN i adreçat a estudiantat de darrer curs d'aquest grau i dels màsters vincultats que s'imparteixen a les tres universitats.
L'EEBE acollirà el V Fòrum Talent d'Enginyeria Biomèdica

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) serà la seu enguany del V Fòrum Talent d'Enginyeria Biomèdica, que es celebra dimecres 27 d'abril.

El Fòrum Talent, organitzat per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)Universitat Pompeu Fabra (UPF)Universitat de Barcelona (UB) i la Federación Española de Empresas de Tecnología Sanitaria (FENIN), és una plataforma anual de trobada entre estudiantats i graduats i graduades en enginyeria biomèdica amb empreses del sector de la tecnologia mèdica. De forma rotatòria s'organitza cada any a una del es tres universitat, i enguany és el torn de la UPC, que el recupera en format presencial.

Poden participar com a assistents en el Fòrum:

- Estudiantat de 4t curs dels Graus en Enginyeria Biomèdica de la UPC, UPF i UB
- Enginyers i enginyeres en Biomedicina que s'hagin graduat en el curs 2020/21 en la UPC, UPF i UB
- Estudiantat del Màster en Enginyeria Biomèdica de la UPC, UPF i UB

- Titulats i titulades en el curs 2020/21 dels màsters vinculats a l'Enginyeria Biomèdica de la UPC, UPF i UB

Les inscripcions per als assistents són gratuïtes (alumnat o titulats/des) i estaran obertes fins al 25 de d'abril de 2022.

També estan obertes les inscripcions per a les empreses i entitats vinculades a l'Enginyeria Biomèdica, que poden fer la inscripció per participar als estands i del personal assistent fins al 20 d'abril de 2022.

L'
enginyeria biomèdica aplica els conceptes, principis i mètodes de l'enginyeria a la resolució de problemes en biomedicina, i ha esdevingut una activitat socioeconòmica estratègica amb gran impacte a la medicina moderna. Els graduats i les graduades en enginyeria biomèdica són actors clau en el desenvolupament i innovació del sector de la tecnologia sanitària, amb formació interdisciplinar que integra els coneixements i habilitats de l'enginyeria amb els de la medicina.

8. 30 h - 9.15 h Registre

9.20 h - 10.20 h. Benvinguda

A càrrec de Joan de Pablo, delegat del rector de la UPC al Campus Diagonal Besòs

9.20 h - 10.20 h. L’Enginyeria Biomèdica – desenvolupament

Robòtica intel·ligent i social
Carme TorresPremio Nacional de Investigación 2020. Cap del Grup de Recerca en Percepció i Manipulació de l'Institut de Robòtica i Informàtica Industrial (CSIC – UPC).

Dinamització i innovació de les capacitats industrials a la salut
Lluís Blanc  – Coordinador d'ITEMAS, director de l'Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT).

10.20 h - 11 h. Taula rodona – L’inici de la vida professional

Moderadora Beatriz F. Giraldo

Adrià Escolà – Spin-Offs Portfolio Manager - Vall d’Hebron Research.

Andrea Medrano Coordinadora de l'àrea d’infraestructures de l’Institut de diagnòstic per la imatge IDI.

Alba DaumalDelegada de vendes de la divisió d'Intervencionisme a Palex Medical S.A.

11 h - 11.20 h. Parlaments institucionals

Carlos Sisternas – Representant de la Federación Española de Empresas de Tecnología Sanitaria (FENIN).

Montserrat Llavayol i Giralt – Subdirectora general de Recerca i Innovació en Salut.

Xavier Quinquillà Durich – Director General d'Impacte Territorial i Social del Coneixement.
Daniel Crespo – Rector de la Universitat Politècnica de Catalunya.

11.30 h. Cafè

11.30 h - 14.30 h. Networking entre empreses/entitats i estudiantat i titulats i titulades en Enginyeria Biomèdica

A l'espai d'estands de les empreses i entitats

11.30 h - 14.30 h. Col·loquis paral·lels d’empreses patrocinadores amb grups d’estudiantat