Lliurament de premis a la Festa de les Associacions de la UPC

Durant la festa es van lliurar els premis de 1a edició del premi adreçat a les associacions d’estudiantes i estudiants UPC , publicats el 13 de desembre del 2018, un dels quals va guanyar l'associació de l'EEBE "UPC BCN AIChE Student Chapter".
Lliurament de premis a la Festa de les Associacions de la UPC

El 16 de maig s'ha celebrat, als jardins del Rectorat, la Festa de les Associacions, on s’han atorgat per primera vegada els premis a les associacions d’estudiants i estudiantes de la UPC, en reconeixement a la seva implicació i el foment dels valors inspiradors de la vida universitària. En el transcurs de l’acte, les associacions han donat a conèixer les seves activitats.

UPC BCN AIChE Student Chapter, va recollir el premi en la categoria d’Entorn-Impacte social. Felicitats!!

Consulteu els detalls al web de la UPC.

EEBE Ed.A - Pl.S1 - Porta 13

email.png bcn.aiche@upc.edu