Nova edició del concurs Unite!4Future

Fins al 31 de gener està oberta la convocatòria per a poder presentar una proposta d'universitat del futur, que podria donar l'opció a guanyar una participació en el Unite! Student Festival.
Nova edició del concurs Unite!4Future

L'aliança Unite!, en la qual hi participa la Universitat Politècnica de Catalunya obre del 9 al 31 de gener el període per presentar propostes creatives sobre la universitat del futur a la nova edició del concurs Unite!4Future

Hi poden participar grups formats per estudiantat de qualsevol de les universitats d'Unite!, que hauran de plantejar una proposta que contribueixi a la vida i les activitats de les universitats i que abordi almenys un dels temes clau per a Unite!: diversitat i inclusió; medi ambient i sostenibilitat; experiència acadèmica, mobilitat i idiomes o digitalització

La proposta s'ha de presentar explicada en un vídeo i les seleccionades tindran l'oportunitat de participar en el Unite! Student Festival que tindrà lloc el proper mes de juliol de 2023 a Lisboa, on els grups seleccionats podran compartir experiències multiculturals i participar de totes les activitats del Festival i conèixer la ciutat portuguesa.

Les propostes han de ser concretes, originals i implementables. Els projectes no són acadèmics, però estan relacionats amb tots els altres aspectes de l'experiència dels estudiants universitaris i la vida quotidiana al campus.
Per posar-se en contacte amb d'altres estudiants Unite! , els interessats poden entrar en l'apartat de la comunitat Unite!4Future en el portal Metacampus, i deixar-hi missatges i contactar allà amb altres estudiants Unite!.

Més informació d'Unite4Future!