Piplook, d’UPCoders, un dels millors projectes de HackNC

L’app Piplook, desenvolupada per UPCoders durant la competició HackNC, ha estat premiada per l’empresa Wolfram. També s’ha presentat Covid Vision.
Piplook, d’UPCoders, un dels millors projectes de HackNC

Entre el 16 i 18 d'octubre, estudiants de l'associació d'UPCoders van participar en la Hackathon HackNC organitzada per la University of North Carolina, amb el suport de patrocinadors com Major League Hacking, Google Cloud o John Deere.

La competició ha tingut 24 hores de duració i UPCoders n'ha presentat dos projectes:

• Piplook, és una app col·laborativa per al seguiment de la biodiversitat desenvolupada per Toti Moragas, Àlex Pàrraga i Clara Rull. A partir d'una fotografia d'un ocell captada per l'usuari, l'app és capaç de predir la seva espècie a través d'un model avançat d'Intel·ligència Artificial. L'objectiu final és aportar un mitjà perquè la ciutadania pugui col·laborar de manera senzilla en les grans bases de dades ornitològiques a escala global. Aquest projecte ha estat triat com un dels millors de la competició per l'empresa Wolfram Research, referent mundial en coneixement computacional. Podeu trobar més informació sobre el projecte en el següent enllaç.
  • També es va presentar Covid Vision. Un script que permet veure, a partir de bases d'una base de dades pública, l'evolució de les morts per COVID-19 a l'estat de Carolina del Nord, EEUU. El mapa té en compte cadascun dels comtats per separat, i exposa així la incidència més gran del coronavirus a les ciutats. El projecte ha estat desenvolupat per Kevin Luna, Adrián Gil, Leonardo Rios i Tomàs Gea.

HackNC1