Premis WONNOW 2021

Caixabank i Microsoft convoquen aquests premis per a dones estudiantes de graus de Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques. Informa't!
Premis WONNOW 2021

Caixabank i Microsoft Ibérica entitats compromeses socialment i amb l'objectiu de contribuir a millorar la igualtat de la dona a la societat, convoca la 4ª edició dels premis WONNOW.

Aquests premis ajuden a promoure, posar en valor i donar estímul a l'excel·lència tan acadèmica com personal de les dones estudiantes universitàries de Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques.

Premis

• 10.000 € en metàl·lic.
  • 10 beques remunerades per treballar 6 mesos a Caixabank.
  • Les guanyadores de quaselvol dels premis anteriors participaran en un programa de mentoring de Microsoft Ibérica.

Condicions

• Graus acceptats
  • Es valorarà l'expedient acadèmic i la trajectòria personal, educativa, professional i social.
  • Es valorarà la participació en projectes, recerca, treballs professionals, premis, etc.

Inscripcions del 10 de març al 13 de juny de 2021

Inscripcions i més informació