Presentació a l'EEBE del Master in Electronic Engineering (ETSETB)

Presentació dimecres dia 30 de maig a les 12:00 a l'aula A1.04
Presentació a l'EEBE del Master in Electronic Engineering (ETSETB)

El Master in Electronic Engineering impartit al Campus Nord per l'ETSETB aprofondeix en els coneixements de l'electrònica cobrint els seus principals àmbits. Els estudiants que el cursen obtenen una formació sòlida en electrònica reconeguda pel teixit empresarial del nostre voltant.

Per tal de donar a conéixer els detalls del màster, el proper dimecres dia 30 de maig a les 12:00 a l'aula A1.04, el coordinador acadèmic del màster farà una presentació del mateix. La xerrada estarà orientada sobre tot, però no exclusivament, als estudiants dels últims cursos del Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica i del Grau en Enginyeria Biomèdica.

Aquesta és la vostra oportunitat per aconseguir informació de primera mà sobre aquest màster, animeu-vos!

Dimecres, 30 de maig de 2018 a les 12:00 a l'aula A1.04