Préstecs UPC Alumni

Si vols fer una estada de mobilitat internacional, elaborar un TFG a l'estranger, etc Informa't!
Préstecs UPC Alumni

Nova convocatòria del Programa de préstecs UPC Alumni 2018

S'adreça a estudiants de grau i postgrau amb altes capacitats acadèmiques, als estudiants d'una doble titulació al Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS) o als qui realitzen estudis de grau o màster o el treball de fi de grau o màster en universitats de prestigi internacional.

L'import es destina a cobrir despeses de matrícula, allotjament o desplaçament.

El fons pels présctecs es fruit de les donacions d'antics alumnes, de la comunitat universitària, entitats, institucions i empreses, que volen millorar les oportunitats de l'estudiantat de la UPC

Convocatòria 2018. Consulta les bases.

Termini per presentar sol·licituds: del dia 4 de juny al dia 29 de juny, i el dia 4 de juny al dia 6 de juliol, per als nous alumnes de grau del CFIS.