Projecte Rossinyol i Casal dels Infants - EEBE Solidària

Sigues voluntari/ària! Trobaràs l'activitat en la que hi pots participar. Sessions informatives a l'EEBE el 03/10/2018
Projecte Rossinyol i Casal dels Infants - EEBE Solidària

Hi ha diferents iniciatives socials que les que hi pots participar, només cal que triïs entre les diferents activitats que organitzen entitats amb les que l'EEBE col·labora:

Projecte Rossinyol

Rossinyol Barcelona(obriu en una finestra nova) és un projecte de mentoria entre estudiantat universitari voluntari i nois i noies preadolescents, que es desenvolupa en l’àmbit del lleure i fora de l’escola. Vol afavorir la cohesió social i la igualtat d’oportunitats pels nois i noies que hi participen, així com l’intercanvi i el foment de la multiculturalitat, la descoberta i la responsabilitat a l’estudiantat universitari.

Casal dels Infants

Ofereixen un programa de voluntariat específic, pensat perquè qualsevol persona vinculada a l'EEBE, amb il·lusió per transformar positivament el nostre entorn, hi pugui participar (estudiantat, PDI o PAS).

El Casal dels Infants ha elaborat unes píndoles de voluntariat especialment adreçades a la nostra comunitat.

SESSIÓ INFORMATIVA: Dimecres 03/10/2018 a les 12 h. Sala d'actes de l'EEBE