Suma’t al projecte d’e-Tech Racing!

L’equip de Formula Student de l’EEBE ha engegat una campanya de micromecenatge a Verkami
Suma’t al projecte d’e-Tech Racing!

e-Tech Racing és un equip de Formula Student format per més de quaranta estudiants de l’Escola d’Enginyeria Barcelona Est de la UPC. Amb quatre anys de recorregut, l’equip participarà enguany en les competicions internacionals de FS Czech Republic i FS Spain i per ajudar a finançar el seu nou monoplaça ha iniciat una campanya de micromecenatge a la reputada plataforma Verkami.

Amb aquesta iniciativa, e-Tech Racing s’ha proposat recaptar 3.000 euros en quaranta dies a tot o res, és a dir, si assoleixen aquesta quantitat podran quedar-se els diners i, si no, no guanyaran res. El funcionament de la campanya és simple: qui vulgui col·laborar econòmicament de finançar el projecte d’aquest equip tan compromès podrà fer-ho amb aportacions a partir de 10 euros i, a canvi, rebrà diverses recompenses segons la xifra amb la qual col·labori.

Per a la comunitat universitària és molt important potenciar i donar suport a iniciatives estudiantils com la d’e-Tech Racing. La seva passió per l’enginyeria es tradueix en llargues jornades al taller i un esforç col·lectiu per assolir els seus objectius. Ara aquests joves necessiten més que mai una injecció de confiança, una empenta econòmica, que els ajudi a materialitzar un somni vers les adversitats. Al cap i a la fi, ells són el futur i nosaltres, l’engranatge que els catapultarà a l’èxit.