Mobilitat EEBE: Vols participar en una Doble Titulació?

T'esperem a la sessió informativa amb representants de l'EEIGM-UNIVERSITAT DE LORRAINE. Dimecres 29 de gener a les 10 hores a l'aula A0.03 - Edifici A, planta 0 EEBE.
Mobilitat EEBE: Vols participar en una Doble Titulació?

Fins el 31 de gener, està obert el període per demanar una plaça de mobilitat per participar en un programa d'intercanvi durant el curs 2020-2021. Trobaràs tota la informació aquí: https://eebe.upc.edu/ca/estudis/mobilitat

Entre l'oferta de programes i destins, hi ha la possibilitat de dur a terme una Doble Titulació a França. Els trets fonamentals d'aquest programa són:

• Adreçat a l'estudiantat dels Graus d'Enginyeria Mecànica, de Materials i de Química.
  • A partir del Q7, cursar tres semestres consecutius a l'Escola Europa d'Enyeria de Materials-EEIGM (França) i continuar amb el programa de Màster en qualsevol de les universitats del consorci (Alemanya, Suècia, Rússia, València).
  • Obtenir una Doble Titulació (Grau i Master) i el Títol Europeu Enginyeria Materials.

Et convidem a una sessió informativa amb representants de l'EEIGM el proper dimecres 29 de gener a les 10 hores a l'aula A0.03 (Edifici A - planta 0) de l'EEBE.

Vine i informa-te'n!

DATA: 29 de gener de 2020 a les 10 h.

LLOC: EEBE - Edifici A planta 0 aula A0.03