Presa de possessió d'en Jordi LLorca com a director del nou Centre de Recerca

L'EEBE ha acollit la presa de possessió del professor Jordi Llorca com a director del Centre de Recerca en Ciència i Enginyeria Multiescala de Barcelona.
Presa de possessió d'en Jordi LLorca com a director del nou Centre de Recerca

Hem comptat amb la presència del Rector de la UPC i del Secretari General, entre d'altres personalitats i un cop finalitzat s'ha visitat el Centre de Recerca del Campus Diagonal-Besòs.

El nou Centre, amb més de 50 investigadors, neix amb tres objectius principals. D’una banda, dóna suport als grups de recerca de l’EEBE que requereixin d’instrumental científic singular i avançat per a les seves activitats. D’altra banda, estimula la recerca multidisciplinar i d’excel·lència a l’Escola, així com la transferència de coneixement i de tecnologia innovadora al teixit industrial i social. La tercera finalitat del Centre és contribuir a la formació dels estudiants de màster i doctorat del Campus.