1a Trobada #RecirculaChallenge

27/02/2019 de 11:00 a 12:00
On
Escola d'Enginyeria de Barcelona Est
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Sessió de treball adreçada a professionals de l'economia circular que vulguin aportar experiència i casos reals als equips d'estudiants universitaris que participen en la competició Recircula Challenge.

Si ets un professional vinculat a aquest àmbit (disseny de producte, processos industrials, distribució i comerç, serveis públics, docència i recerca, comunicació, desenvolupament econòmic local, gestió de residus, etc.) aquesta sessió és per a tu.

Podràs donar a conèixer el teu projecte actual i fins i tot proposar un cas concret i real d'economia circular al que t'agradaria que els equips del Recircula Challenge donessin resposta dintre del repte d'aquest any.

trobada-recirculachallenge-evento.png

Repte 2019: Un món sense residus de bosses i plàstic-film
1a Trobada | Connectem l'estudiantat amb el món real |27.02.19

11.30h Recepció dels participants i cafè de benvinguda

Sala d'actes de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE).
Campus Diagonal-Besòs de la Universitat Politècnica de Catalunya.

GoogleMaps

12.00h Informació pràctica i tècnica sobre el repte 2019

Descripció del repte metropolità per l'AMB, dels criteris de valoració del challenge i de les properes etapes per als equips.

Equips: vídeos de 90 segons
Professionals: "elevator pitch" d'1min

13.20h Cites ràpides entre equips Recircula Challenge i professionals

Dinàmica "speed-dating" per tal de connectar equips d'estudiants i professorat mentor amb professionals provinents d'empreses/entitats diferents.

14.00h Dinar de networking

Dinar per fer xarxa entre professionals, impulsors del HUB, professorat i investigadors en economia circular.
El cost del dinar anirà a càrrec de cada participant.

Inscripció gratuïta però necessària per a participar

Recircula Challenge

gestiosostenible_recircula-challenge.JPG

Recircula Challenge, una competició adreçada a estudiants universitaris que pretén oferir una experiència única per aprendre i treballar en sostenibilitat i economia circular amb projectes aplicats i reals.

L'edició 2019 de la competició universitària Recircula Challenge s'enfoca a trobar solucions al voltant dels residus de bosses de plàstic i plàstic-film. Al llarg de 6 mesos, 21 equips multidisciplinaris formats per més de 100 estudiants treballaran per donar resposta a aquest repte. En aquesta sessió els coneixerem.

Acccedeix al Web del Recircula Challenge

Accedeix al blog

Organitza:

Hub UPC-AMB Recircula
Escola d'Enginyeria Barcelona Est (EEBE)
Gabinet d'Innovació i Comunitat (UPC)
Àrea Metropolitana de Barcelona

Si tens dubtes/preguntes escriu-nos a hub.recircula@upc.edu