1r Campionat de Tennis Taula "Sant Jordi Saludable al CDB"

Quan
21/04/2023 de 12:00 a 15:00
On
Jardins de l'EEBE
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) organitza en el marc de la campanya Viu el Campus! el 1r Campionat de Tennis Taula "Sant Jordi Saludable al CDB", adreçat a totes les persones de la comunitat universitària. El torneig es celebrarà a les taules dels jardins del Campus Diagonal-Besòs el divendres 21 d'abril a les 12 h, com a activitat de la Setmana Saludable 2023.

Per participar-hi, cal fer inscripció prèvia a través del formulari(obriu en una finestra nova). Les inscripcions estan obertes fins al 17 d'abril.

Entre totes les persones inscrites es formaran parelles de manera aleatòria i competiran en partits eliminatoris. Les persones guanyadors de la primera volta s'emparellaran entre elles i també competiran en un partit eliminatori. Es seguirà el mateix procediment fins arribar a la final.

Hi haurà premis pels 1r, 2n i 3r classificats.

En funció del nombre d'inscrits, l'organització es reserva el dret de poder fer canvis en el format de la competició i de decidir si els partits seran a 11 o 21 punts.
El dia 18 es comunicarà a totes les persones inscrites quin serà el format definitiu.