America's Cup Event: l'èxit de l'enginyeria

On
A l’antic IMAX del Port Vell
Nom de contacte
Afegeix un esdeveniment al calendari

AMERICA'S CUP EXPERIENCE

14 de març | 18.30h | Presencial a l'AMERICA’S CUP EXPERIENCE del Port Vell

America's Cup Event: l'èxit de l'enginyeria

La 37a Copa Amèrica de vela ha tornat a situar Barcelona com la capital d'un dels esdeveniments esportius més importants del món.

Com s'ha gestat aquesta candidatura? Què l'ha fet guanyadora? Com es dissenyen els vaixells? Com intervé la intel·ligència artificial i el machine learning en aquest procés? Són preguntes que tenen una resposta comuna: amb enginyeria i lideratge, també femení i format a les escoles del país.

L'enginyeria també és la base de molts mesos de preparació de la competició i tindrem l'oportunitat d'escoltar tres visions complementàries del rol que l'enginyeria juga en aquesta regata d'impacte mundial, en un escenari immillorable: l’AMERICA’S CUP EXPERIENCE, Centre Oficial de Divulgació de la 37th America’s Cup Barcelona 2024, situat a l’antic IMAX del Port Vell, que ens submergirà en l’esperit de la competició amb la projecció del curtmetratge One Hell of a Battle.

La normalitat que representa el lideratge de les dones en aquesta regata reforça el compromís de l'enginyeria en la setmana del 8M.

14 de març a les 18.30 h
America’s Cup Experience