Celebració del 8M a l'EEBE

08/03/2024 de 10:00 a 11:30
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

El proper divendres 8 de març l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) celebrarà el Dia Internacional de la Dona. Està convidada tota la comunitat, PTGAS, PDI i estudiantat, i  especialment totes les dones que treballen al Campus Diagonal-Besòs.

El programa de la jornada serà el següent:

• Campanya de visibilització de dones enginyeres a càrrec de l'associació d'estudiantat AIChe
  • 10h Taller de pancartes feministes a càrrec de la Comissió Feminista de l'EEBE, davant l'edifici A
  • 11h Concentració davant l'edifici A del Campus Diagonal-Besòs, EEBE, per a realitzar la lectura del manifest, així com la fotografia institucional del 8M.
    A més les noies de la nova colla castellera de l'Escola, Els Descargolats, realitzarà un pilar femení.

Us hi esperem!