Celebració del Dia Internacional Internacional per a l'erradicació de la violència contra les dones

Quan
22/11/2023 de 12:00 a 14:00
On
Edifici A
Nom de contacte
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Dimecres 22 de novembre l’Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) se suma a la commemoració del Dia Internacional per a l'erradicació de la violència contra les dones acollint els actes centrals de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

El programa de la jornada comptarà amb:

12.10 h Concentració i minut de silenci, davant l'edifici A, i lectura parlaments. Es comptarà amb la presència del rector de la UPC, Daniel crespo; la directora EEBE, Adriana Farran; la vicerectora de Responsabilitat Social i d'Igualtat, Josefina Antonijuan; l'alcaldessa de Sant Adrià de Besòs, Filo Cañete; i una estudianta de l'EEBE, que llegirà el comunicat del Consell de l'Estudiantat de la UPC.

12.25 h Impro feminista, espectacle a càrrec de Minusas teatre + La Otra Escena, al vestíbul de l'edifici A

12.45 h Taula rodona “Els nous Rols de gènere” a la Sala Polivalent de l'edifici A

13.30 h Tancament i aperitiual vestíbul de l'edifici A

I des del 13 de novembre hi haurà instal·lat al vestíbul de l'edifici A un plafó on es podran escriure les reflexions personals al voltant de la temàtica.