Com cercar feina: troba les empreses i institucions on vols treballar

Taller en format online impartit per UPCAlumni.

20/04/2022 de 12:00 a 14:00
Esdeveniment online
Nom de contacte
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Vols cercar la teva primera feina i només coneixes la borsa de pràctiques del centre on estudies. On més pots trobar ofertes a la UPC? com pots informar-te de les empreses del teu sector? I si vols marxar fora del país a cercar feina? És útil fer autocandidatures?

UPCAlumni realitza dimecres 20 d'abril a les 12 h un taller en línia per respondre totes aquestes preguntes i orientar-te per al teu futur professional. Per participar-hi cal fer inscripció prèviaAquest taller necessita un mínim de 8 inscrits, en cas contrari s'anul·larà.

Més informació:
UPC Alumni: carreresprofessionals.alumni@upc.edu

I si participes en aquest taller o has participat en algun altre emplena aquesta enquesta de satisfacció de les activitats d'orientació professional, ens ajudaràs a millora.