Conferència: Transdisciplinarity and Societal Impact

Telèfon de contacte
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

L'Institut de Sostenibilitat de la UPC organitza una nova sessió dins del cicle de Conferències de Sostenibilitat.

En aquesta ocasió s'impartirà la conferència "Transdisciplinarity and Societal Impact", a càrrec de la Prof. Dr. Dr. Martina Schäfer, Directora Científica del Centre de Tecnologia i Societat de  la Tescniche Universität Berlin.

Martina Schäfer va estudiar biologia a Stuttgart-Hohenheim i va realitzar el seu doctorat en tecnologia ambiental i sociologia a la TU de Berlín. Els seus interessos de recerca són el desenvolupament regional sostenible, el consum sostenible, l'ús sostenible de la terra i els mètodes d'investigació interdisciplinària i transdisciplinària. Ha estat la directora Científica del Centre de Tecnologia i Societat des del 2010.

La conferència s'impartirà en format online i es podrà seguir per Google Meet a través d'aquest enllaç: https://meet.google.com/ufn-ymkw-ieu

Parlem de sostenibilitat