Congrés d'UPC AIChE Student Chapter

10/05/2023 de 12:00 a 13:30
On
Sala Polivalent de l'EEBE
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Dimecres 10 de maig se celebrarà a les 12 h a la Sala Polivalent de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) el Congrés d'UPC AIChE Student Chapter(obriu en una finestra nova), una associació estudiantil d'enginyeria química afiliada a la American Institution of Chemical Engineers (AIChE). En aquest esdeveniment, els membres de l'entitat presentaran de manera tècnica els projectes que han desenvolupat durant el curs, entre els quals destaquen:
AIChEmia: l'elaboració de cervesa artesanal amb una planta pilot pròpia.
Taca d'oli: la producció de sabó a partir d'oli de cuina usat.
Chem-E-Car: el disseny i construcció d'un cotxe a escala alimentat per una reacció química.

A més, es donarà a conèixer l'activitat general de l'associació, que inclou l'organització de xerrades, visites industrials, cursos i competicions relacionades amb l'enginyeria química.

El congrés tindrà lloc a la Sala Polivalent de la Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) i comptarà amb un pica-pica per als assistents, on podran degustar la cervesa artesanal de l'UPC AIChE Student Chapter i altres delícies. També es realitzarà una visita guiada a la planta de producció de cervesa, on s'explicarà el procés i els equips utilitzats.

Es tracta d'una oportunitat única per a conèixer el treball i l'entusiasme de l'estudiantat d'Enginyeria Química de la Universitat Politècnica de Catalunya, així com per a intercanviar experiències i coneixements amb ells. El congrés està obert a tot el públic interessat en la matèria.