Curs-conferència sobre acers inoxidables

15/03/2023 de 12:00 a 14:00
On
Aula A0.01
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Luis María Peiró, Director de CEDINOX (Associació per a la investigació i desenvolupament de l'acer inoxidable) impartirà un curs-conferència sobre acers inoxidables.

El curs-conferència-curs està obert a tota la comunitat universitària, amb especial interès per l'estudiantat de grau i màster, els quals podran rebre l'acreditació d'haver assistit al curs. Per això últim és imprescindible que els estudiants es registrin a través del formulari, usant el codi d'inscripció UPCA15323. Les inscripcions estan obertes fins al 12 de març.

L'empresa proporcionarà material per al seguiment del cursa les persones inscrites. Acabat el curs, l'estudiantat inscrit podrà descarregar-se des del link el certificat d'assistència.

El contingut de la conferència inclourà: definició de l'acer inoxidable, tipus d'acers inoxidables, procés de fabricació, usos i aplicacions.