De la idea a la realitat: Com i perquè emprende

Quan
03/04/2024 de 12:00 a 13:00
On
Sala Polivalent de l'EEBE
Nom de contacte
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Espai Emprèn EEBE convida a submergir-se en l'apassionant món de l'emprenedoria a la seva propera xerrada "De la Idea a la Realitat: Com i Per què Emprendre". Una oportunitat única d'escoltar de primera mà les experiències inspiradores d'emprenedors Alumni de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), que compartiran les seves històries, desafiaments i triomfs en el camí cap a la realització dels seus somnis empresarials.

Es comptarà amb l’exemple de Wecaria, una empresa que busca ajudar a tallers de vehicles en la fidelització i creixement de clients mitjançant IA, big data, cloud computing, automatització, etc. i el testimoni dels seus fundadors, Marc Busom i Xavier Espinal, Alumni d'enginyeria electrònica i automàtica per la UPC i CIM UPC.

L'equip de Emprèn UPC també hi serà present per a guiar als futurs emprenedors a través dels aspectes pràctics i fonamentals que es necessiten conèixer per a iniciar el propi projecte empresarial, aprendre les bases essencials què es necessiten per a emprendre amb èxit en el món actual. A més, serà una oportunitat de participar en el seu espai de networking.

Una xerrada que vol aportar una visió integral sobre què significa emprendre i què es requereix per a fer-ho realitat.

Per assistir-hi només cal que emplenis aquest formulari.